Potrzebujesz pomocy? 795 770 970
Zwroty i reklamacje

 

REKLAMACJA

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany przez Ciebie towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, masz prawo złożyć reklamację.

Dostępne są 3 formy zgłoszenia reklamacji:

  • Kontakt mailowy pod adresem sklep@tasteline.pl (prosimy o podanie numeru zamówienia, opisu zaistniałej sytuacji oraz o załączenie zdjęć w celu rozpatrzenia reklamacji).

Wyślij na adres:

Tasteline

ul. Szlachecka 84

32-080 Brzezie

  • Kontakt telefoniczny z działem reklamacji: 574 046 422

W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

W przypadku uszkodzenia w transporcie – gdy po otwarciu paczki klient stwierdzi, że nastąpiło mechaniczne uszkodzenie towaru, jest zobowiązany do sporządzenia zdjęć i przesłania ich drogą elektroniczną, na podstawie których zostanie wezwany kurier w celu spisania protokołu szkody. Zgłoszenie szkody powinno zostać wysłane niezwłocznie w dniu dostarczenia przesyłki.

 

ZWROT PRODUKTU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz odstąpienia od umowy, wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem.  

Wyślij na adres:

Tasteline

ul. Szlachecka 84

32-080 Brzezie

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej kwoty:

  • w przypadku zwrotu całego zamówienia – zwrot kosztów za towar oraz koszty wysyłki
  • w przypadku zwrotu części zamówienia – zwrot kosztów za zwracany towar

Pieniądze zostaną zwrócone na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego towaru, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  

Uwaga!

Zwrotom nie podlegają produkty personalizowane (np. z imieniem, datą lub inną podaną przez Ciebie treścią).

Zwrotowi podlega towar w stanie niezmienionym.

Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia: charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 000 000 000
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl